سلام. خیلی خوشحالم که تو این وبلاگ قراره دوستای خوبی همچون شما پیدا کنم تا افتخار این رو داشته باشم که تو چنین محیط دوستانه و دلنشینی براتون از گوشه و کنار علایق مشترک خودم و شما بنویسم. 

راستش من از بچگی همیشه عاشق دکوراسیون و تغییر بودم. بنده خدا مادرم همیشه از دست من عاصی بود.angry

چون هر وقت سرش رو دور می دیدم یه سری از وسایل کوچیک خونه رو تا جایی که زورم می رسید جا به جا میکردمangel. اوایلش بهم سخت میگرفت. چون فکر میکرد دارم لجبازی میکنم یا شیطنت بچگیمه. frown

اما وقتی دید واقعا به این کار علاقه دارم دیگه دست از دعوا کردنم برداشت و توی این راه یه جورایی هم قدم شد باهام. smiley

یکی از بزرگترین چیزهایی که از مامانم یاد گرفتم این بود که برای داشتن یه دکور خوب نیاز به ریخت و پاش و هزینه های زیاد نیست. خیلی وقت ها قشنگی تو ساده بودنه. 

مثلا یکی از کارهای فوق العاده مامانم این بود که لاستیک های کهنه ی ماشین بابام رو با رنگ های صورتی و زرد و ابی ، رنگ کرده بود و با یه دیزاین خیلی شیکی  توشون گل کاری کرده بود و باورتون نمیشه که تو حیاط به اون کوچیکی چقدر این دیزاین جلب توجه می کرد. 

سارا خانوم (همسایه مون) تا یک ماه هی برامون کیک و شیرینی می پخت و می آورد تا به هوای سرک کشیدن و کشف راز مهندسی مامان، ببینه میتونه چیزی یاد بگیره که به درد خونشون بخوره یا نه. هر چند زن مغروری بود و به مامان اصلا نمیگفت که بهش کاری رو یاد بده و هر وقت هم سر صحبت باز میشد یه جوری حرف می زد که انگار تو هر کاری استاده. البته استاد هم بودا ولی فقط در حد حرف زدن. frown

از این داستان ها که بگذریم سخن دوست خوش تر است....

اول میخوام براتون چند تا متغیرهای مهم و ضروری تو دکوراسیون رو آموزش بدم. بعد میریم سراغ یه تکنولوژی که باعث میشه دکوراسیون علاوه بر شیک بودن، کارایی و بهره وری هم داشته باشه . خب میریم که شروع کنیم.